14:10 Увага: дитяча агресія! (Корисні матеріали для батьків) | ||||
Що може стати причиною дитячої та підліткової агресії і як з нею боротися? У своїх батьківських мріях ми часто малюємо наших дітей самими слухняними і успішними, гідними тільки похвали. Коли реальна картина постає зовсім іншою, далеко не завжди ми бачимо справжню причину. Протягом останнього часу в соціальних мережах та ЗМІ з’явилося багато інформації, яка стосується поведінки підлітків з проявами агресії. Мається на увазі не тільки недавній випадок у Чернігові, але також події в київській школі в 2014 році та інші випадки. Проблема дитячої та підліткової агресії в останні роки стала однією з найактуальніших. Основні причини — прагнення до лідерства, занижена самооцінка, небажання виділятися з групи однолітків або брати участь в суспільному житті. Іноді агресивна поведінка дитини обумовлена кількома факторами одночасно. Про мотиви і причини агресії у дітей, а також, як реагувати на агресію дитини можна дізнатися , переглянувши наступні матеріали педагогів та психологів: - Підліткова агресія: захисна реакція або крик про допомогу? Поради психолога http://osvita.ua/school/lessons_summary/psychology/21623/ - Профілактика агресивності та жорстокості серед неповнолітніх і молоді. http://psiholog-shapka.blogspot.com/2009/12/blog-post_6212.html - Специфіка агресії у підлітковому віці - інформація для батьків http://kmtcsssdm.org/47-specifka-agresyi-u-pdltkovomu-vc-nformacya-dlya-batkv.html - Презентація на тему: «Агресія дітей. Причини та запобігання» http://svitppt.com.ua/psihologiya/agresiya-ditey-prichini-ta-zapobigannya.html - РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ http://oleksandria-lit.edukit.kr.ua/batjkivsjkij_portal/profilaktika_agresivnoi_povedinki - Агресивна поведінка дітей – це їхній крик про допомогу https://www.prostir.ua/?blogs=ahresyvna-povedinka-ditej-tse-jih-kryk-pro-dopomohu - Тест на агресивність http://oleksandria-lit.edukit.kr.ua/batjkivsjkij_portal/test_na_agresivnistj/
| ||||
|
Всього коментарів: 0 | |